קייטרינג לשבת חתן - כשר למהדרין ויוקרתי!

כשידברו על השבת שהייתה, ידברו קודם כל על הבחירה שלכם בקייטרינג ברמה אחרת...

קייטרינג לשבת חתן מפנקת במיוחד - תפריט שף עכשיו במבצע

מחפשים קייטרינג לשבת חתן? ישנם הרבה אופציות, חלקן זולות מאוד….
אבל אם אתם רוצים את הטוב ביותר בדקו אותנו בקייטרינג מרלו, לארח ולפנק בשבת החתן שלכם…
רק אם אתם רוצים להרים אירוע שידברו עליו הרבה אחרי.

קייטרינג מרלו - קייטרינג מפנק לאירועים
0
מנות שהגשנו
0
אירועים שהפקנו
0
מגוון המנות
0
אירועים עתידיים

קייטרינג מרלו
מתמחים בקייטרינג מרגש לאירועים מיוחדים

העובדות בשטח. לא חסר קייטרינג לאירוע כמו שבת חתן שמציע מנות בסטנדרט נמוך עד בינוני אך יש אותנו, בסטנדרט הגבוה. הבחירה היא לגמרי שלכם. 

בין אם אתם בעניין להרים אירוע מדהים עם תפריט פרימיום, עם מלצרים וכל הפינוקים או רק ליהנות מהאוכל.
מחיר קייטרינג לשבת חתן עכשיו במבצע: החל מ-75 ש"ח + מע"מ בלבד למנה 

התקשרו ובדקו איתנו מה כוללת ההצעה.
תבינו שמדובר כאן במנות למי שרוצים לפנק ולהתפנק באמת.

 

איזו זכות זו, בשבילנו, לארח בשבת הזו שכל כך חשובה לכם. אתם לא מבינים כמה הסיפוק
שלנו עצום רק מלראות אתכם מתרגשים ונהנים.


ומה הלקוחות אומרים על הפקות שבת חתן ובכלל?

ללקק את האצבעות

"האורחים שלנו לא הפסיקו להחמיא על האוכל, המנות היו פשוט טעימות להפליא - פשוט ללקק את האצבעות."

ייעוץ והכוונה מושלמים

"הייעוץ, ההכוונה והאוזן הקשבת שהטיתם ממש לכל הבקשות המיוחדות שלנו, הניבו אירוע מאוד מרשים. תודה!"

איכות וסטייל מנצחים

"בדקנו מספר חברות קייטרינג לאירוע ואנו ממש שמחים שבחרנו בכם. האוכל היה איכותי והוגש בסטייל."

חוגגים שבת חתן מיוחדת? את ההצעה שלכם, לא תרצו לפספס!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים:

עם השירות של מרלו- כל אירוע טעים בצורה יוצאת מן הכלל. וזה מה שאתם רוצים – אירוע מלא בטעמים וניחוחות מסורתיים, מלא בהפתעות ומתוקים והרבה ברכות ותשבחות על הבחירה המעולה שעשיתם. מזל טוב.

המנות שלנו, לשבת החתן, משלבות את הטעמים והמנות המסורתיות מהמטבח המזרחי, בדרך כלל נהוג בשבתות חתן להכין אוכל בסגנון מסורתי משום שהאירוע כולו מונהג על מסורת. השפים שלנו מכירים היטב את סגנון הבישול הזה ומציעים תפריט קייטרינג לשבת חתן בניחוח מזרחי ובמחירים נוחים!

שולחן קייטרינג לשבת חתן בסגנון בופה

את התפריט המזרחי, בין אם אתם מכוונים אל קייטרינג מרוקאי לשבת חתן או אחר (נשמח שתעדכנו כדי שנייעץ על התאמות בהתאם) ילוו סלטים טריים ויעשירו תוספות חמות מסורתיות. במקרה של תפריט מרוקאי למשל: דגים מרוקאים חריפים, תבשילי בשר מטריפים, קוסקוס ומרק ירקות, חומוס גרגירים, סלטים אותנטיים, לחמים טריים וכמובן לא נשכח קינוחים מתוקים המסורתיים.

מתוקים מרוקאים

אין אף מסיבת שבת חתן ללא שולחן המתוקים המסורתי, במרלו קייטרינג לשבת חתן את הפינוקים המתוקים שלנו עבור האירוע לא כדאי לכם לפספס, אל תוותרו על ההזדמנות לטעום את העוגיות של השבת חתן וליהנות מהחוויה המיוחדת הזו.

קבלו עכשיו הצעת מחיר מיוחדת לרגל התקופה! מבצע מחירים שלא יחזור

התקשרו: 054-7672422 
או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם תפריט עשיר ומשתלם במיוחד.

קייטרינג מרלו מציע מבחר מפנק ומגוון של מתוקים מסורתיים מעולים עשויים בדיוק רב. מתוקים כגון: מופלטות, שבקייה, מעמולים, עוגיות קוקוס, עוגיות תמרים ואגוזים, בסבוסה, עוגיות שושנים, עוגיות שקדים פריכות, תמרים במילוי מרציפן ועוד .

שימור מסורת השבת חתן הינו מנהג יפיפה, נשמח לייעץ לכם בבניית תפריט חדשני ומודרני וגם נשמח להעמיד לשירותכם עיצוב אותנטי עבור כל האירוע.

טקס השבת חתן הוא מנהג מסורתי עתיק יומין, אותו חוגגים בני עדות שונות, השבת חתן מתקיימת לפני האירוע הראשי על מנת לברך את החוגגים בברכות של מזל טוב, עושר, אושר, בריאות, הצלחה וכמובן המון שמחה. טקס השבת חתן הינו אירוע משמח המלווה בהמון מצב רוח טוב, ריקודים, בגדים מסורתיים, ייחודים וצבעוניים, אך מעל הכל אוכל מסורתי טעים.

חשוב להדגיש כי תפריט האוכל של השבת חתן שונה מתפריטי אוכל אחרים נניח כמו של חתונה, שכן מדובר באירוע קטן יותר והתפריט מותאם ספציפית להלך האירוע שהוא מסורתי. בקייטרינג לשבת חתן נשקיע בחומרי גלם איכותיים, עיצוב מנות מיוחד וטעמים חדשים עבור האירוע המבורך שלכם. לא משנה אם חיפשתם קייטרינג לשבת חתן בבית כנסת, בבית או בכל מקום אחר – הקייטרינג לבדו יבטיח אירוע שכולם ישבחו. לא חסר קייטרינג כשר למהדרין לשבת חתן, אבל איכות ויוקרה לא תמצאו באחרים.

משום שהשבת חתן מתקיימת לרוב מספר ימים לפני האירוע, זוהי תקופה מאוד לחוצה ועמוסה לכולם. במרלו קייטרינג לשבת חתן אנו רוצים להוריד ממכם את הלחץ כדי שתוכלו להתרכז באירוע מיוחד ונפלא זה. שלכם נשמח לעמוד לשירותכם בכל בקשה או פניה בכדי להבטיח שתצליחו ליהנות מכל רגע.

טקס השבת חתן הינו טקס מסורתי אשר אותו נהוג לערוך מספר ימים לפני האירוע והינו עשיר במאפיינים ססגוניים וצבעוניים הן של התפאורה המרהיבה והמרשימה והן של המאכלים המגוונים המוגשים בו.
בטקס השבת חתן נהנים הן בעלי השמחה והן האורחים מתלבושות מסורתיות ואוטנטיות אותם נהוג ללבוש בטקסי החינה, כל עדה ומסורת הלבוש המאפיינת אותה, והן במאכלים המסורתיים של אותה עדה.
כידוע תהליך הפקת טקס השבת חתן חובה בתוכו תכנונים ומאמצים מרובים הכוללים בין היתר חיפוש אחר אולם או מקום בו ייערך טקס השבת חתן, מציאת מפיקת אשר דואגת לכלל התלבושות המסורתיות אותן ילבשו בעלי השמחה והחוגגים, ולשאר הפריטים והאביזרים הנלווים כגון אוהל בו יתקיים טקס השבת חתן, תפאורה מתאימה, כלים ופריטים המאפיינים את אותה עדה ועוד.

קייטרינג מרלו - אירועים בסטייל

ישנם אנשים הבוחרים לקיים את טקס השבת והאירוח באולמות אירועים דבר החוסך מאיתם מאמצים מיותרים בחיפוש אחר מקום בו יתקיים האירוע, ארגון וסידור המקום מבחינת מקומות ישיבה (כיסאות ושולחנות), עיצוב המקום, דאגה למלצרים, לקייטרינג ועוד.
אולם רבים הם האנשים אשר בוחרים לקיים את טקס השבת חתן במקומות לא "שגרתיים" בגנים, באולמות מושכרים ועוד, דבר המצריך מאיתם דאגה לכלל הדברים הנדרשים על מנת לקיים אירוע בצורה הטובה והיעילה אשר ישאיר רושם טוב על האורחים הבאים לשמוח וליהנות בטקס השבת חתן, אשר אחד הדברים החשובים היא חיפוש אחר חברה אשר מספקת שירותי קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים, שירות בופה ועוד… הפקנו מאות אירועים מוצלחים כאלו, מכל הסוגים ולכל בקשה ודרישה ענינו בשמחה בהתאמה אישית.

בדקו אותנו אם אתם מחפשים להרים אירוע מפנק וייחודי, לא עוד אירוע בטעמים הרגילים…

קייטרינג מרלו - קייטרינג לחתונה, אירוע פרטי או עסקי - מגישים באהבה

אל לנו לשכוח שטקס השבת חתן נערך מספר ימים סמוכים לערב האירוע, בין אם זה בשבת לפני האירוע, או אחרי האירוע – על פי המסורת של העדה המסוימת. דבר זה מוסיף לעומס סביב השמחה וללא קייטרינג שמסיר מאיתנו את הטרחה, מצריך מאתנו שעות מרובות של עשייה מלבד המובן מאיליו – חלוקת ההזמנות, וסגירת "הפינות" האחרונות שנשארו פתוחות.
חלק חשוב ביותר בערב השבת חתן הוא האוכל המוגש על הצלחות, שכן כידוע באירועים אלו, האוכל שונה מהאוכל המוגש באולם האירועים בו מתקיים האירוע, אך משפחות רבות לא רוצות לאכזב ובצדק! שבת חתן לחתן או שבת חתן לבר מצווה הוא אירוע חשוב של פעם בחיים. אנו במרלו נדאג לכם לתפריט אוכל מגוון הכולל מאכלים אותנטיים ומסורתיים המעוצבים באופן ייחודי בעלי טעמים מסורתיים וטעימים.

אנו במרלו מעמידים לרשותכם שירות מלצרים או אוכל מוכן. וגם אם בחרתם רק באוכל, בחרתם נכון שבחרתם בנו, כי זהו אוכל איכותי שנמצא כמה רמות מעל לקייטרינג העממי הנפוץ. אנו מקפידים על  קייטרינג משובח שקוצר תשבחות ומעמידים לרשותכם, בכל בחירה, צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון וותק של שנים בתחום קייטרינג לשבתות חתן. נשמח לראות אתכם נהנים משירותי קייטרינג נוספים אשר עומדים לרשותכם כגון קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחינה ומגוון אירועים פרטיים נוספים הקשורים לאירועים אחרים בחיים מלבד יום החתונה.

אל לנו לשכוח שאירוע טוב מתחיל באוכל טוב !! לכן לא מתפשרים בוחרים במומחים "מרלו" – קייטרינג לאירוע שבת בר מצווה או לפני / אחרי אירוע החתונה.

נשמח להיפגש…

קייטרינג מרלו

המראות שמשדרים קצת מהכל טוב שאנו מציעים

אתם עוד מחכים? בואו לגלות את תפריט השף שלנו. אין לנו ספק שתתרגשו מהאוכל המוגש בשבת הזו
הנה קצת מהתמונות שיעשו לכם חשק לבדוק אותנו. לכם נשאר רק להרים טלפון!

או, עכשיו אנחנו מדברים. זה בדיוק ההצעה הטובה ביותר שלנו. קייטרינג מעולה באמת נמדד לא רק לפי טיב האוכל אלא גם בוירטואוזיות של ההגשה, אדיבות המלצרים ועוד. איתנו אתם מקבלים את הדיל הטוב ביותר של הכול כלול לאירוע מנצח.

בשמחה, קייטרינג עבור 3 ארוחות השבת כולל מנות עיקריות, ראשונות, סלטים – בדקו איתנו את הדיל החל מ 199 ₪ בלבד. בכל צורך מיוחד נוסף, אנחנו לשירותכם.

רוצים להזמין קייטרינג במחיר של מנת שוארמה? יש לכם קייטרינג החל מ 40 ₪. אבל אם אתם רוצים להתפנק עם קייטרינג פרימיום לאירוע של פעם בחיים ולא לקבל מנה עיקרית שוחה בשמן, דברו איתנו. קל להשוות מחירים ולבחור במחיר הנמוך ביותר, גם קל להתאכזב אם לא נזהרים. אנחנו לא נוותר על הסטנדרטים הגבוהים שלנו לפנק אתכם, בשביל כסף. המלצות לקוחות על השירות של החברה שלנו לא חסר ומיטב הלקוחות ימשיכו להגיע מפה לאוזן ויסגרו גם אם המחיר הוא לא הזול ביותר.